Az Invitel nem fogadja el az ügyfél félretájékoztatását
Az Invitel pénteki közleménye szerint amennyiben megállapítható, vagy akár csak valószínűsíthető, hogy a fogyasztóval személyesen vagy telefonon történt szerződéskötésben a megtévesztés bármilyen mértékben szerepet játszott, a szerződést semmisnek tekinti, a felületes vagy vétkes ügynökökkel szemben pedig eljár.
A közlemény szerint a szóban kötött szerződésekre vonatkozóan a cég olyan ellenőrzési pontokat és lépéseket épített folyamataiba, amelyek a félreértéseket vagy tévedéseket hivatottak kiszűrni. Így például az ilyen módon létrejött szerződéseket azokat néhány nappal követő újabb, külső megbízott cég által végzett megerősítő telefonhívással nyomatékosítja, és a jogszabályban előírtnál nagyobb rugalmasságot tanúsít a szerződéstől való elállás lehetővé tételében is.
A közlemény szerint az Invitelnek és egyetlen más szolgáltatónak sem fűződik sem üzleti, sem egyéb érdeke ahhoz, hogy olyan ügyfeleket bírjon szerződéskötésre, akiknek ilyen szándéka nincs. Az értékesítési mód sajátossága, a szolgáltatás összetettsége és a megkeresett személyek nagy száma azonban sajnálatos módon mégis elkerülhetetlenné teszi panaszos ügyek keletkezését - áll a közleményben.
Az Invitel Zrt. arra kéri az ügyfeleket, hogy kedvezőtlen tapasztalataikat mielőbb és közvetlenül a társaságnak jelezzék, mert így tehetők meg hatékonyan a jogszabályoknak és a belső eljárási rendnek leginkább megfelelő, az érdekeiket a leginkább szolgáló lépések.
Kalózkodás: a kormány dönt, hogy feldobnak-e
A németek padlót fogtak, hogy lelép a Nokia
A kormány keresztbe tesz a mobilosoknak?
MTI