Minél több nézőt vonzzanak, beszédtémát kínáljanak és vizuális élményt nyújtsanak a képernyőn látottak - foglalta össze a bő egy éve hivatalba lépett, a konkurens RTL Klub lekörözésének programját meghirdető Várdy Zoltán vezérigazgató az általa "újjászületésként" említett újítások céljait. Mint mondta, egyértelműen kereskedelmi adóként határozzák meg magukat, noha a múltban többször is e csoport és a közszolgálati adók közé pozícionálták a csatornát.
Az eseményen elhangzott: a társaság a napokban minden korábbinál több - szám szerint hét - új műsorral indítja őszi műsorrendjét; egyebek mellett saját gyártású délutáni műsorral jelentkeznek, valamint műsorvezető nélküli, azaz csupán narrátort alkalmazó vetélkedőt indítanak, a Megasztár negyedik sorozatának mezőnyét mintegy tízezer jelentkező közül válogatták ki.
Bejelentették azt is: a közelmúltban legalább három esztendőre szóló exkluzív szerződést kötött a társaság a Sony Pictures-szel, amely eddig a vetélytárs RTL Klub partnere volt. Az arculati megújulás kapcsán Rendes Zoltán kreatív vezető arról beszélt: a TV2-nél eddig is hangsúlyos volt, de most főszerepet kapott a piros szín, amelyhez olyan asszociációk társulnak, mint az erő, a dominancia és a magabiztosság. Nagy Andrea marketingigazgató jelezte: egyelőre nem teljes a TV2 logóváltása, mivel az ORTT egy "triviális tévedés" miatt másfél hónapja nem hagyta jóvá a változtatást. A médiahatóság e heti ülésének az ORTT internetes oldalán olvasható napirendje szerint szerepel a tanácskozáson tárgyalandó témák között az új logó jóváhagyása.
Idén már lesz digitális adás
Nem kér az ORTT a TV2 új arcából?
MTI