
"Reálisan kell értékelnünk a helyzetet. Nem hiszem, hogy az internet teljes mértékben pótolni fogja a televíziót. Ennek ellenére figyelemre méltó ez a trend, főleg egy olyan országban, mint Olaszország, ahol a reklámra fordított beruházások ötven százaléka a televízióra összpontosul" - mondta Layla Pavone, a digitális reklámszakma legerősebb cégeit képviselő Interactive Advertising Bureau elnöknője.
Pavone szerint a vállalatok egyre inkább kénytelenek lesznek az interneten keresztül reklámozni. "A televízió korszaka nem ért még véget. A problémát az jelenti, hogy a televíziós adók kevés újdonságot tudnak kínálni a nézőknek" - mondta az elnökasszony.
Egyre nagyobb a baj: menekülés a letöltésbe
Kendasztis: MC Hammer a YouTube ellen táncol
Önként és dalolva kiadjuk magunkat
A kormány keresztbe tesz a mobilosoknak?
MTI, Népszabadság