A sikerben szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését, ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
A harmadik negyedévi előzetes beszámoló nem szólt külön az egyes piacokról, de a cég első üzleti félévéről korábban készült, részletes beszámolóban az állt, hogy a magyarországi kiskereskedelem elhúzódó visszaesése közepette a Tesco két éve követett stratégiája kezdett beválni.
A Tesco Magyarországon az erős piaci pozícióját kihasználva árcsökkentéssel, az áruházai számának növelésével - augusztus végéig 113-ra -, infrastruktúrája fejlesztésével igyekezett előre törni. Jóllehet a magyar gazdaság továbbra is gyenge, a Tesco üzleteinek teljesítménye javul, a forgalom már növekedett összehasonlítható alapon is - írták a Tesco Plc első félévi beszámolójában.
A Tesco-reklám leszámol a Jézuska-mítosszal?
Tudjuk, mit veszel idén karácsonykor
Díjat nyert a Tesco
Jön a Tesco Technikája: LCD TV 120 ezerért
11,8 százalékkal nőtt a Tesco harmadik negyedéves forgalma. A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta, valamint hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését.
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 330,3 pontos, 0,31 százalékos emelkedéssel, 107 319,91 ponton, történelmi csúcson zárt pénteken.


