Cadillacet akar? Forduljon a GM-hez
A GM prémium márkáinak értékesítését és marketing feladatait az elmúlt három évben hivatalos európai importőrként a hollandiai székhelyű Kroymans regionális irodája végezte, amely február 1-jével beszüntette tevékenységét.
Az iroda budaörsi telephelyén szervezte a három márkával kapcsolatos kereskedelmi és szolgáltatási feladatokat a kelet-közép-európai régió számára. Magyarországon a Polar Mobil volt eddig a prémium márkák dealere, két autókereskedésben lehetett Cadillac-et és Corvette-et vásárolni, Hummer pedig egyáltalán nem volt jelen a magyarországi szalonokban.
Dános András, a GM prémium márkákért felelős kelet-és közép-európai kommunikációs igazgatója elmondta: a GM két márkája, az Opel és a Chevrolet értékesítése már stabil infrastruktúrával és tudásbázissal rendelkezik a régióban. Erre támaszkodva a prémium márkák számára is jobb lehetőségek nyílnak a minél magasabb színvonalú szolgáltatás kialakításához a térségben: Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában, Romániában és Bulgáriában.
A GM Southeast Europe adatai szerint tavaly a régióba sorolt 7 országban, valamint Oroszországban összesen 2.890 darab Cadillac, Corvette és Hummer kelt el.
Jelentse ha autót vett, különben büntetnek
Kiemelkedő eredményt produkált a MAN
Autóipar: a Toyota világelső a profittermelésben
Saját "kárukra" kérnek több autót a betegszállítók (hanganyag)
MTI