
Az új megoldás integrálja a díj-lekérdezés és a kötés folyamatát. Az első sms-nek csupán a rendszámot, a forgalmi engedély számát, és a bonus-fokozatot kell tartalmaznia, amelynek alapján a biztosító megállapítja a tarifát, majd egy válasz sms-ben tájékoztatja erről az érdeklődőt. Amennyiben a díjat elfogadja, a leendő ügyfélnek már csak egy jóváhagyó üzenetet kell küldenie, ezzel indítja meg a biztosításkötést.
A Groupama 2008-ban várhatóan más biztosításokra (pl.: casco-ra és balesetbiztosításra) is kiterjeszti majd az egyszerűbb adminisztrációt garantáló sms-kampányt. A mostani kampányidőszakban 7%-os kedvezményt kapnak mindazok, akik sms-ben kezdeményezik a kgfb szerződés megkötését, ugyanakkor az sms-alapú csatorna a kampány letelte után is igénybe vehető majd.
A biztosító a mostani kampányidőszakban pár ezres nagyságrendű sms-ben indított kötésre számít, amely hatékonyan kiegészíti majd az egyéb értékesítési csatornáinak forgalmát. Az üzleti portfolió bővítése mellett a Groupamának az a célja a kampánnyal, hogy felmérje a rendszer adminisztrációs hatékonyságát. Terveik szerint ugyanis a későbbiekben ezt a csatornát használnák arra is, hogy értesítsék ügyfeleiket a díjfizetés esedékességéről.
A Groupama az elmúlt években kitűnt a versenytársak közül azzal, hogy elsőként hozta nyilvánosságra kgfb-tarifáit. Mára a közvélemény és a biztosítási piac meghatározó szereplői is egyetértenek abban, hogy a 30 napos biztosítóváltási határidőt a duplájára kellene hosszabbítani. A Groupama továbbra is a kezdeményezés mögött áll, ugyanakkor arra törekszik, hogy változatlan árpolitika mellett ügyfélbarát kötési lehetőségeket biztosítson a jelenlegi szabályozás keretei között.
Mától nyilvánosak az új kötelezők tarifái
Kötelező: durva különbségek a biztosítók között
Román földre lép a Groupama
Groupama: világrekord az óceánon