Digitálisra vált a UPC a családi csomagosoknál
Elmondta, hogy a társaság több milliárd forintos beruházással Budapesten, Székesfehérváron, Debrecenben, Pécsett és Miskolcon mintegy 70 ezer háztartásban állítja át a szolgáltatását analógról digitálisra június végéig.
A tervek szerint az átállás 2009 végéig országszerte az összes érintett UPC-előfizetőnél lezajlik. UPC kábeltévére jelenleg összesen 700 ezren fizetnek elő, közülük mintegy 350 ezren a havi 6050 forintos, legnagyobb műsorkínálatot felvonultató családi csomagra. A digitális átállás jobb kép- és hangminőséget, több csatorna sugárzását, továbbá elektronikus műsorújság, videojáték és egyéb digitális szolgáltatásokat tesz lehetővé. A havi előfizetés eközben nem drágul - hívta fel a figyelmet Szűcs László.
A digitális tévézéshez egy jelátalakító dobozka szükséges, ezt a cég díjmentesen, hűségnyilatkozat nélkül szereli be az érintett előfizetői körnek. Az olcsóbb csomagoknál a műsorokat továbbra is analóg módon közvetíti a cég - mutatott rá a sajtókapcsolati igazgató.
A UPC Magyarország vezető televíziós, szélessávú internet és telefonszolgáltató, amely kábelhálózatain országszerte több nagyvárosban és a környékükön található kistelepüléseken nyújt szolgáltatásokat.
A cég saját adatai szerint a kábeltelevízió-piac egyharmadát birtokolja mintegy 40 településen szolgáltatást nyújtva. Emellett 16 városban és környékén internet-hozzáférési és kábeles telefonszolgáltatást, továbbá az ország egész területén digitális műholdas televíziós szolgáltatást is nyújt.
Négy új tévécsatorna indult
Rákattantunk a kábeles internetre
MTI