Extra szolgáltatással támadt a kínai légicég
Az európai call center igyekszik teljesíteni az ügyfelek bármilyen kérését, legyen az akár helyfoglalás, repülőjegy-vásárlás, törzsutas-ügyintézés, panasztétel, vagy egyéb ügyekben szükséges segítség. Az Air China a legmodernebb technikával építette ki az ügyfélszolgálatot, amely hat nyelven - angolul, németül, franciául, olaszul, oroszul és kínaiul - áll az utasok rendelkezésére.
Az ügyfélszolgálat indulásakor, az első néhány hónapban átlagosan 1386 hívást kapott. A hívások száma 2007 végére havonta 7000 fölé nőtt. Ugyanezen időszakot tekintve a beérkező faxüzenetek száma 227 százalékkal, az e-maileké pedig 196 százalékkal nőtt.
Annak érdekében, hogy call center minél hatékonyabban ki tudja szolgálni az ügyfeleket, az említett nyelveken anyanyelvi szinten beszélő mintegy 30 alkalmazottja részt vett egy két hónapos intenzív képzésen, amelyet a légitársaság pekingi székelyén, illetve az európai irodákban dolgozó kiváló oktatók tartottak nekik.
A magas szintű szolgáltatás folyamatos fenntartása érdekében a képzési program is folyamatos, és azon az alkalmazottak forgó rendszerben vesznek részt.
Kína a markában tartaná Tajvant
Megint a Malév a legjobb Keleten
Az Airbus 12 géppel megverte a Boeinget
Szenzáció! Ferihegyen landol a gigantikus repülő
MTI