A tiszaföldvári központtal rendelkező Földvártáp Kft. 13 éve foglalkozik takarmány és tüzelőanyag forgalmazással. A 30 főt foglalkoztató cég főleg kiskereskedelemi pontokon értékesíti termékeiket és éves szinten 5-6000 vásárlóval rendelkezik. Korábban csak papír alapú hirdetéseken, és e-mailben hívták fel vevőik figyelmét az aktuális akcióikra. A jól kiépített telefonos adatbázis azonban lehetőséget adott arra, hogy visszatérő fogyasztóikat direkt, telefonra küldött üzenet formájában is értesíthessék az éppen futó kedvezményeikről.
"Nagy problémát jelentett, hogy hogyan érjük el a vásárlóinkat gazdaságosan és hatékonyan. Erre a nehézségre jelentett nagyon jó megoldást a Telekom Virtualoso SMS szolgáltatása" - mondta Tokaji László, a cég ügyvezető igazgatója.
A cég adatbázisában szereplő, közel 1100 vevőjüket rendszeresen tájékoztatják így 14 telephelyük éppen aktuális akcióikról. A szolgáltatás lehetőséget kínál szűrésre is; ezzel megoldható, hogy csak egy adott boltba visszajáróknak, vagy kifejezetten egy termék iránt érdeklődőknek küldjenek, akár személyre szabott üzeneteket. A havonta több alkalommal kiküldött SMS formátumú értesítésekkel telefonszámlájuk is csökkent, mivel megszűntek a direkt hívások költségei. A Virtualoso SMS szolgáltatás lehetőséget biztosít válaszüzenetek fogadására is: ennek köszönhetően a cég munkatársai gyorsan válaszolhatnak meg egy-egy felmerült kérdést, illetve akár a leiratkozásra is lehetősége van az ügyfélnek.
A vállalkozás felismerte, hogy nem csak reklám célra használhatja fel az üzenetküldést, de visszatérő vevőiknek születésnapi és karácsonyi SMS-sel is kedveskedhetnek. "A vásárlók visszajelzései az SMS-sel kapcsolatban abszolút pozitívak. A vevők örülnek a „személyes” megkereséseknek" - mondta a cég igazgatója.
A vállalkozás mindössze fél éve veszi igénybe a szolgáltatást, de már elmondható, hogy rendszeres vásárlóik átlagosan 20%-kal többet költenek hála annak, hogy mindig tisztában vannak az elérhető kedvezményekkel.
Információ a szolgáltatásokról: www.virtualoso.hu
(x)