Az OTP Bank Elektronikus Banki Üzletága megbízásából az Ipsos által 2011 első negyedévének végén készített felmérés szerint az okostelefon-használók döntő többsége rendelkezik bankkapcsolattal: 96%-uknak van bankkártyája, 94%-uknak folyószámlája, háromnegyedük pedig rendszeresen online intézi pénzügyeit. A válaszadók döntően számlainformációkat kérdeznek le és eseti átutalási megbízásokat intéznek a banki portálokon. A lekötésekhez, az értékpapír-műveletekhez, illetve a telefonfeltöltésekhez viszont csak ritkán használják ezt a platformot.
A kutatás szerint az okostelefonnal rendelkező internetbankolók egyelőre mindössze 8 százaléka használja mobiltelefonon keresztül az online banki felületeket, melynek elsősorban az új technológiával kapcsolatos kezdeti idegenkedés az oka.
Bár a felhasználók többsége még nem érzi szükségesnek, hogy áttérjen az asztali pc-ről a mobiltelefonra bankügyei intézésében, mintegy 270 000 okostelefon-tulajdonos szívesen használna biztonságos mobilbanki alkalmazást, ha arra lehetősége nyílna.
A funkcionalitást tekintve a két legjobban várt okostelefonos internetbanki szolgáltatás a számlainformációk lekérdezése és az eseti átutalási megbízások intézése. Ezeket követik az online vásárlás, az állandó beszedési megbízások, az árfolyamok lekérdezése, a lekötések, a lekötött betétek kezelése és az értékpapír-műveletek iránti igények.
Forrai Péter, az OTP Bank Elektronikus Banki Igazgatóságának vezetője szerint a jövőben megnő a mobilről is elérhető biztonságos online platformok jelentősége. Az OTP Bank iPhone-ra és androidos készülékekre is fejlesztett már okostelefonos applikációt, az iPhone alkalmazást tavaly október óta eddig közel 11000 alkalommal, az Android verziót idén márciustól mintegy 3600 alkalommal töltötték le.
Privátbankár
Még kevés okostelefon-tulajdonos menedzseli banki ügyeit mobiljáról, ám hamarosan döntő szempont lehet a választásban az elérhetőség
Az Antifát terrorszervezetté tetetné az EU-n belül a kormány.






