Tavaly decembertől négy hónapig tartott az az akció, amely a budapesti ötcsillagos szállodák kezdeményezéseként három éjszaka áráért négyet kínált a vendégeknek. A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány - amelyhez több mint 50 szálloda csatlakozott - Budapest, a fővárosi szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér utószezoni forgalmának növelését célozta. Az idén első alkalommal megszervezett akció után a Magyar Turizmus Zrt. felmérést végzett a résztvevő szállodák körében, s e szerint a BWI kampány sikeresnek bizonyult.
A válaszadó szállodák túlnyomó többsége, 95 százaléka jó ötletnek tartja az akciót, és megfelelőnek az időzítést (92,5 százalék). Az akció végeredménye számokban: plusz 5500 vendég, 25500 vendégéjszaka, több mint 50 ezer honlaplátogató. A kampány sikerén felbuzdulva a résztvevő szervezetek és szolgáltatók májusban egyeztetnek a folytatásról.
euractiv.hu