Az elmúlt évek során átalakult az ügyfélszolgálatok munkája, komplex rendszerekké váltak, így ma már az információszolgáltatáson és reklamációkezelésen túl egyre inkább feladatává vált az értékesítésben és a pénzbehajtásban való aktív részvétel. Sváb Angéla, UPC Magyarország Kft. National Walk-in Office Director-a fog áttekintést adni a hallgatóságnak a megváltozott ügyfélszolgálati szerepekről és feladatokról.
A résztvevőknek lehetőségük nyílik Szabó Noémi, a Telenor Magyarország Zrt. ügyfélszolgálati igazgatójának tolmácsolásban megismerkedni egy, a bejövő hívásos értékesítés bevezetéséről szóló esettanulmánnyal, továbbá Futó Ilona, a Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. ügyfélszolgálati vezetőjének meglátásairól a pénzbehajtásról, mint az ügyfélszolgálat egyik legújabb feladatáról.
Az ügyfélszolgálatok fókuszában természetesen továbbra is az ügyfél áll, az ügyfelek megtartása és újabb ügyfelek megszerzése nehezebb és fontosabb feladat talán mint valaha. Ahhoz, hogy ez sikeres lehessen, pontosan ismerniük kell az ügyfelek véleményét. Jálics-Salétros Andrea, a CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank Zrt. minőségbiztosítási szakértője fog előadásán rávilágítani az ügyfél-elégedettség mérés fontos szerepére illetve a mérés eredményeinek hatékony felhasználására.
A konferencia második napjának előadásai a hatékonyság kérdéskörére fognak fókuszálni. Nógrády Norbert, az AXA Csoport Magyarország ügyfélszolgálati igazgatójának előadása a folyamatszervezés révén elérhető hatékonyságnövelésről fog szólni, míg Willing Marianna, a Magyar Telekom Nyrt. ügyfélszolgálati igazgatóságának osztályvezetője a hatékonyságnövelés HR aspektusait és a motivációs eszközökben rejlő lehetőségeket fogja előadásában bemutatni.
Az informatika térnyerése az ügyfélszolgálatok életében is egyre inkább jelen van és ennek kapcsán, a konferencia zárásaként az ügyfélszolgálati szakemberek a személyes és az online ügyfélszolgálatok kapcsolatáról, ezek előnyeiről, hátrányairól fognak eszmét cserélni egy kerekasztal-beszélgetés keretén belül.
Az ügyfélszolgálatok új szerepkörei, a hatékonyság növelésének eszközei és az informatikai eszközökben rejlő lehetőségek mind terítékre kerülnek a konferencián.
Részletes programért, előadókért, regisztrációs lehetőségért és további információkért kattintson!
(x)