A húskészítmények kiskereskedelmi forgalma Magyarországon kiemelkedik a Nielsen által mért kategóriák közül. A vizsgált fél év eladásai értékben megközelítik a 95 milliárd forintot. Mennyiségben 2, értékben 3 százalékkal bővült a bolti forgalom ebből az áruféleségből. 
| A változások megítélésénél a kutatók szerint célszerű figyelembe venni, hogy az infláció a vizsgált időszakban 7 százalék volt Magyarországon. Az élelmiszerek ára átlagosan 13 százalékkal emelkedett a múlt év hasonló időszakához képest. | 
A rangsorban ezután a sör következik: félév alatt a kiskereskedelemben több, mint 65 milliárd forint értében adtak el belőle. A tavalyi első félév után idén értékben 3 százalékkal emelkedett, mennyiségben viszont 4 százalékkal csökkent az értékesítése.
Kánaán? Fél évvel ezelőtti árak a boltokban! 
    
Sajtot az üzletek fél év alatt 41 milliárd forintnál többért adtak el, ami 15 százalék pluszt jelent a tavalyi hasonló időszakhoz képest. Mennyiségben azonban 2 százalék mínuszt regisztrált a Nielsen. 
    
A top 10-be tartozó többi kategória - értékben mért - kiskereskedelmi forgalmában a növekedés mértéke: étolajnál 44, a tészta esetében 23, a szeletes csokoládénál 14, a kávénál 8, szénsavas üdítőitaloknál és gyümölcsleveknél 3-3, az ásványvíznél pedig 2 százalék volt.
    
Nem orrtörölgetésre költjük a legtöbbet
Vegetálnak a sarki kisboltok
Fordulat a drogéria-piacon
Kencefice: egyre többet kényeztetjük magunkat
Családi nyalakodás-sokan a pénztárnál csábulnak el
Szenvedélyes keksz: imádunk ropogtatni
Egyre jobban rákattanunk a jeges teára
Mindennapi folyékony kenyerünkről nem mondunk le
MTI
Összességében 7 százalékkal emelkedett a Nielsen Piackutató Intézet által mért 90 élelmiszerkategóriában a bolti eladások értéke az idén február és július között		
							Jövőre további 3 milliárd euróval támogatnák Ukrajnát.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

