
Az Asus a nyár elején alapította magyarországi leányvállalatát. A távol-keleti márka már eddig is jelen volt hazánkban; az IDC piackutató intézet kimutatásai szerint tavaly a harmadik legnagyobb szállítója volt a magyar laptop-piacnak. Duncan Kuo megjegyezte, hogy a piaci pozíció erősítése csak az egyik cél, a másik, legalább olyan fontos tényező a profitabilitás megőrzése.
A cég a hagyományos kereskedelmi csatornákon kívüli lehetőségekkel is élni kíván: például a noteszgépes akciókat is hirdető mobilszolgáltatókkal működne együtt |
A magyarországi leányvállalat fejlődésével kapcsolatban az ügyvezető elmondta, hogy jövőre 15 fősre kívánják bővíteni a létszámot, az erőforrások zömét az ügyfélszolgálati és a szervizháttér megerősítésére fordítják. Egyelőre a helyi jelenlét kiépítése a cél, az anyavállalat a közeljövőben nem készül sem termelési, sem logisztikai jellegű beruházásra Magyarországon. A régióban a társaság jelenleg a csehországi Ostravában tart fenn gyártóbázist.
Lassan elnémulnak a mobilok
Szenzáció októberben - tőzsdére megy a Sony
Politika, pornó és a zöld laptop
Feltámadt a PC-piac
Amiben az uniós átlag fölött vagyunk
Világgazdaság