Játékos magyarok: egymillió pakli kártyát is megkeverünk
A játékforgalmazó cég bevételének 25 százalékát a Playmobil figurák, 15 százalékát a kártyák, 60 százalékát pedig a társasjátékok és a puzzle játékok értékesítése teszi ki - tette hozzá. A Piatnik 15 éves magyarországi leányvállalata a társasjáték piacon 50, a kártyajátékok piacán 70 százalékos részesedéssel bír, a cég által forgalmazott termékek a játék nagy- és kiskereskedések mellett a nemzetközi áruházláncokban is kaphatók.
A cégvezető elmondta, hogy a kártyák értékesítésben a 2006-os 700.000, és a tavalyi 900.000 után az idén 1 millió pakli kártyát szeretnének eladni. Gyöngyösi Gábor hangsúlyozta, hogy 2007 végén 18 játékgyártó több mint ezer termékét forgalmazták, - a folyamatban lévő tárgyalások nyomán - partnereik száma 2008-ban várhatóan 21-re nő.
A Piatnik csoportnak Magyarországon kívül az USA-ban, Németországban és Csehországban működik leányvállalata.
Szép kis eredményt rakott össze a Lego
A játékpiacon a tél a nyerő (hanganyag)
MTI