Javított eredményein az Audi
A Volkswagen csoport átlagára jellemző árnyomás a luxuspiacon nem érvényesült, a bevétel jobban nőtt, mint az értékesített mennyiség: az Audi 312 835 járművet adott el, 8 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 289 537-nél.
Az Audi márkából 248 164 jármű kelt el, 9,4 százalékkal több az egy évvel korábbinál, a Volkswagen csoport Audinál elszámolt többi márkájából, közte a Lamborghiniből 2,8 százalékkal több, 64 144 fogyott.
Az időközi beszámolóban lelkesen szóltak a kínai, az indiai és a kelet-európai piacokról. A német piac az Audi szerint az első negyedévben 10 százalékkal gyengébb volt, mint egy éve, de az Audi ott is jobban teljesített a piaci átlagnál. Az autópiac általában is gyengült Nyugat-Európa szerte, ám az Audi maga jelentős növekedést ért el Nagy-Britanniában, Franciaországban és Olaszországban, hasonképpen az Egyesült Államokban is, pedig ott is folytatódott az általános visszaesés az autópiacon, írták.
Budapesten nyílt meg a VW kelet-európai beszerzési központja
MTI