
A pozitív tapasztalatok alapján, ezért is kíván a FruitVeb promóciós kampányba kezdeni annak érdekében, hogy a jelenlegi fejenkénti mintegy 350 grammot kitevő éves zöldség- gyümölcsfogyasztást tartósan 400 gramm, azaz 40 dekagramm fölé emelje Magyarországon.
Magyarországon tavaly mintegy 2,7 millió tonna zöldség és gyümölcs termett.
Ennek érdekében várhatóan még az ősszel megrendezik majd a Magyar Zöldség és Gyümölcs Napját, továbbá a fogyasztás növelése érdekében a magyar termékeket külön is jelölő, valamint a jó minőséget garantáló védjegy bevezetését is tervezik.
Mártonffy Béla szerint ugyanakkor nemcsak Magyarországon kívánják népszerűsíteni a magyar termékeket, hanem külföldön is, főként Németországban és Oroszországban.
Ebben az évben hasonlóan a múlt évihez, a magyar zöldség és gyümölcs népszerűsítésére mintegy 70 millió forint áll a FruitVeb rendelkezésére.
Ehhez az idén még hozzászámolható a Floralia megrendezésének promóciós költsége is, amivel az idei promóciós büdzsé eléri a 100 millió forintot.
Csak az engedély nélküli fóliasátrakat büntetik
Imádjuk a gyümölcsjoghurtot
Tényleg érdemes megszívlelni a diétát
MTI