
A hírről 2007-es belső vállalati dokumentumok alapján beszámoló The Wall Street Journal szerint a gyorséttermi lánc arra számít, hogy 1 milliárddal bővül évi 21,6 milliárd dolláros forgalma.
Az újság szerint a McDonald,s és a 80-as évek óta óriássá nőtt Starbucks közötti összeütközés elkerülhetetlen volt. A McDonald,s javított főzött kávéjának minőségén, vonzóbbá tette az éttermek bensőjét, míg a Starbucks megnyitotta az autósokat kiszolgáló ablakokat és a meleg szendvicsek is felkerültek a menüre.
A McDonald,s szakít azzal a hagyománnyal, hogy az ételeket készítő berendezéseket a fogyasztóktól távol, részben elrejtve helyezik el, az espresso gépek a pultok elejére kerülnek. Ugyancsak a Starbucks sikerreceptjét másolva, a vásárlókat baristák fogják kiszolgálni.
Szakértők szerint a kávépultok nyitása nem kockázatmentes vállalkozás. Lelassulhat az éttermek működése és a hálózat elveszítheti azokat az ügyfeleket, akik az olcsó ételekért, a gyors, egyszerű kiszolgálásért járnak McDonald"s -ekbe. Mint John Betts, a cég alelnöke kifejtette: a kávépultoknál inkább a légkörre, a teatralitásra helyezik a hangsúlyt.
Februárban megint teleehetjük magunkat
Akarja tudni, mi az igazi luxus? Elmondjuk
Brutál-chili: vegyvédelmi riadó egy szakács miatt
Buciburger, Moszkva, és akik már nincsenek köztünk
Puffancsot és csalamádét a magyarnak!
MTI