.jpg)
A március óta tartó utasszámlálás célja egyrészt az igényfelmérés, másrészt a bliccelés kiszűrése. Ezen adatok alapján tehet a BKV javaslatot a főváros Városüzemeltetési Bizottságának járatmódosításra. A változtatásokról csak a tulajdonos, a Fővárosi Önkormányzat dönthet.
Regőczi Miklós egyetlen példát hozott az elmondottakra: a kisföldalatti a közlekedési vállalat szerint reggel 4.30 és 6.00 óra között túl gyakran - nyolcpercenként - jár. Más járatmódosítások nagyban függnek az aktuális változásoktól, vagyis ha bezárnak egy iskolát, egy kórházat, esetleg épül egy új bevásárlóközpont, akkor ezekhez a változásokhoz igazodnia kell a vállalatnak.
Az utazási szokások pontos feltérképezése csak 2010-re várható, miután bevezették az elektronikus jegyet, amivel már könnyedén nyomon követhetőek lesznek az egyes utasok közlekedési szokásai.
A vezérigazgató-helyettes hozzátette: a metró és a HÉV várhatóan 2009-re második felére csak kapukon keresztül lesz megközelíthető.
4-es metró: az ördög a részletekben rejlik
Még kevesebb BKV-járat? Így nem fogunk átszokni
Ezt még az autósok torkán is le kell tolni...
MTI