
Konkrét időpontot nem jelöltek meg a beruházás befejezésére, de azt szeretnék, hogy mire a tervek szerint 2015-ben létrejön a szabad kereskedelmen alapuló ASEAN gazdasági közösség, addigra részben már működjön a vasúti összeköttetés. Az ASEAN egyébként 2013-ig összesen hat szabadkereskedelmi megállapodást akar kötni térségbeli legfontosabb kereskedelmi partnereivel, míg az Európai Unióval tervezett megállapodásnak egyelőre még nincs céldátuma.
A tervek szerint Dél-Koreával a jövő évben hozzák tető alá a szabadkereskedelmi megállapodást, Kínával 2010-ig, Indiával 2011-ig, Japánnal 2012-ig. Addigra előkészítik a megállapodást Új-Zélanddal és Ausztráliával is, így 2013-ra valamennyi fontosabb kereskedelmi partneréve lesz az ASEAN-nak szabadkereskedelmi megállapodása.
Az ASEAN tíz tagországot tömörít(Malajziát, Indonéziát, a Fülöp-szigeteket, Szingapúrt, Thaiföldet, Bruneit, Laoszt, Vietnamot, Kambodzsát és Mianmart) mintegy 550 millió lakossal és 700 milliárd dollár körüli bruttó hazai termékkel. A szövetség 2015-től tervezi az egységes piac és termelési bázis létesítését célzó gazdasági közösség megteremtését.
Lesz munkájuk az aszfaltozóknak - itt a lista
Magyarországon van nyereséges vasúttársaság is - a GYSEV (hanganyag)
MTI