
Varga Miklós beszámolt arról, hogy munkatársainak két héttel ezelőtt feltűnt, hogy egyes boltokban korábbi dátummal ellátott hajcseppek sorakoznak a polcokon, holott a cég mindig a havi forgalomnak megfelelő mennyiséget szállíttat partnereinek.
A gyanús készítmények vizsgálatakor rájöttek, hogy nem az általunk előállított folyadék van az üvegben, hanem annak talán valamilyen higított utánzata. A csomagoláson apróbb grafikai hibák fedezhetők fel, a dobozokban pedig nem találtak a másik termékük ajándékba adott termékmintájából. Ezt ugyanis már nem tudták hamisítani - közölte.
Hozzátette: a hamisítást bizonyítja az is, hogy az elmúlt időszakban Magyarországról rajtuk kívül más is rendelt a hajcsepp üvegein található speciális, Svájcban gyártott szórófejből, amit eddig csak ők használtak.
Varga Miklós megjegyezte, tudja, ki a hamisító, de nyomozati érdekekre és személyiségi jogokra hivatkozva nem nevezte meg. Az anyagi veszteség mellett komoly problémának nevezte azt az erkölcsi kárt, amely őt és cégét érte a hamisítással összefüggésben. Hajhullást gátló cseppje ugyanis jelenleg a tíz legkeresettebb gyógynövénykészítmény között van az országban.
Dagad és egyre ragadósabb a mézbotrány
Akciózik az unió a termékhamisítás ellen
Nem tűrik tovább a termékhamisítást (hanganyag)
Hamis olívaolaj: elárulták a márkákat
MTI