Az Év Honlapja pályázat és a Magyar Marketing Szövetség Internet Marketing Tagozata idén is nagy teret szentel a közösségi médiának, mint online marketing eszköznek programjaiban.
Ennek megfelelően június közepén egy workshop keretein belül, a szakma nagyjaival kívánják felhívni a figyelmet arra, hogy manapság már nemhogy érdemes, hanem ajánlott is eszközként használni a céges kommunikációhoz.
A sokat mondó cím, azaz „Lenni vagy nem lenni – terápiás tanácsok az újraélesztéshez” előre vetíti, hogy itt bizony érdemes lesz résen lenni. A workshop programjában a közösségi média abszolút szakemberei szerepelnek, tőlük pedig mindent megtudhatunk. Górcső alá veszik szokásainkat, azaz, hogy mit és hogyan csinálunk online. Lesz szó az alkalmazások hasznosításáról is, megtudhatjuk, hogyan élnek mások ezzel az eszközzel, sőt még értékes tanácsokkal is gazdagodhatunk.
„Igyekeztünk úgy összeállítani a programot, hogy abból mindenki teljes képet kapjon a social media lehetőségeiről, hiszen hihetetlen, mennyi opció kínálkozik már most. Tudjuk, hogy az online térben való kommunikációnak, ezzel együtt pedig a kapcsolódó lehetőségeknek is nagy jövője van. Kérdés, hogy ki mennyire használja majd ki.” – nyilatkozta Varga István, az Internet Marketing Tagozat elnöke.
A szervezők fontosnak tartják, hogy a KKV-k és a fiatal vállalkozók is megismerjék lehetőségeiket, így megpróbáltak kedvezményes részvételi díjakat kialakítani. Remélik, hogy mára már sokak számára fontos az online jelenlét és a workshop kérdésére egyértelmű a válaszuk, azaz élni akarnak a közösségi média nyújtotta eséllyel. Hát itt a megfelelő alkalom…
Jelentkezés>>>
(x)