A luxusmárkák növekedési potenciáljából profitálhatnak a befektetők a Credit Suisse (CS) új tematikus alapja, a Credit Suisse Equity Fund (Lux) Global Prestige alap révén. A szektor az attraktív értékeltségek és az értékesítés erőteljes növekedése miatt, ami a növekvő keresletnek és a globális turizmusnak köszönhető, közép- és hosszú távon is felkeltette a befektetők érdeklődését - derül ki a Credit Suisse Asset Management (CSAM) Hungary Alapkezelő Zrt. sajtóközleményéből. A CS várakozásai szerint a luxuscikkek értékesítése folyamatosan magas, egyszámjegyű növekedést mutat majd az elkövetkező 5-10 évben, ami leginkább a feltörekvő piacok vagyonos fogyasztóinak növekvő számából adódik.
A luxemburgi székhelyű, euróban denominált alap befektetési univerzuma 10 ország több mint 100 vállalatát tartalmazza. A portfolió kialakítása során a Credit Suisse a menedzsment minőségének értékelésére, a kompetitív környezet elemzésére és a fundamentális kiválasztási kritériumokra támaszkodik. A kiválasztás legfontosabb kritériumai a piaci kapitalizáció és a likviditás. Az alap portfoliójába végül 35-50 részvény kerül. Az alap referencia indexe az MSCI World Euro.
14 alappal újított a Credit Suisse
MTI