
"A Yahoo! hisz abban, hogy az igazán értékes és fontos információk megszerzésének képessége elengedhetetlen a piaci lehetőségek kiaknázásához és a sikeres kampányok kivitelezéséhez” – mondta Bassel Ojjeh vezető alelnök és a Yahoo! Strategic Data Solutions csoportjának vezetője. “Úgy gondoljuk, hogy az IndexTools technológiai platformja abban fogja segíteni ügyfeleinket, hogy ezen értékes információk által minél hamarabb felfedezhessék az online marketing tevékenységeik esetleges hiányosságait és ennek ismeretében reagálhassanak. Az új szolgáltatásnak köszönhetően megerősödik a Yahoo! szerepe az online marketing piacon - a vállalat kihagyhatatlan szolgáltatást kínál a hirdetőknek világszerte.”
A felvásárolt technológia további képességekkel bővíti a Yahoo! jelenlegi analitikai szolgáltatási körét oly módon, hogy a Yahoo! teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlást követően elsőként az a több mint 150.000 kis és közép méretű vállalkozás élvezheti ezeknek a megoldásoknak az előnyeit, aki a Yahoo!-n keresztül folytatja marketing tevékenységét. Ezen ügyfelek olyan képességekhez jutnak a jövőben, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a külső szakemberek folyamatosan figyelemmel kísérjék és optimalizálják az alkalmazásaik teljesítményéhez kapcsolódó forgalmat.
A felvásárlási tranzakció jelenleg a végső szakaszába érkezett és várhatóan 2008 első felében fog lezárulni.
Jobb ajánlatra vár a Yahoo
Bekeményít a Microsoft
Az AOL lehet a Yahoo pajzsa
MTI