„Magyarország az európai szponzorációs piacon”
2007. június 5. kedd
Magyar Telekom székház
www.szponzoral.hu
Szponzorációs Asztaltársaság, együttműködésben az ESA-val
A „Fórum 2007” az európai piacon is egyedülálló esemény.
Egy igazi civil kezdeményezés a szponzoráció piacán, ahol a rangos nemzetközi résztvevők mellett a hazai sporttársadalom is a legmagasabb szinten képviselteti magát (MOB és NSSz).
A Fórumon találkozási lehetőséget kínál a támogatói piac szereplőinek.
A Fórum szakmai elkötelezettsége:
A már sikeres szponzorációs példák, tapasztalatok magyarországi megismertetésével, a sikerkritériumok bemutatásával, a hazai megvalósítás lehetőségeire való rámutatással segíteni a szponzorációs piacunk erősödését.
A Fórum szakmai hitelessége:
A nemzetközi példákat első kézből, az érintettek által tartott prezentációk segítségével ismertetjük meg.
A Szponzorációs Asztaltársaság szoros szakmai együttműködést alakított ki az Európai Szponzorációs Szövetséggel (ESA). Az ESA a Fórumon a szponzorációs tendenciák bemutatásával, a legmagasabb szintű képviselettel vesz részt.
Az ESA (European Sponsorship Association) egy nagyon izgalmas kezdeményezést indított útjára – az ESA Európai Szponzorációs Kutatást – aminek eredménye alapvető információkkal, adatokkal kíván szolgálni a szponzorációs piac helyzetéről és jövőbeli trendjeiről.
Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) tagországaiban végzett kutatásban Magyarországot a Szponzorációs Asztaltársaság képviselte, és bonyolította az adatgyűjtést. A kutatás eredményeit először itt, a budapesti Fórumon mutatja be az ESA alelnöke, valamint az elnökségének tagja.
A „Fórum 2007” résztvevői között kisorsolunk 2 belépőjegyet a Chelsea valamelyik őszi mérkőzésére, biztosítva az utazást,valamint 1 éjszakára a szállást és ellátást.
Program:
09:30 – 09:35 A Szponzorációs Asztaltársaság köszöntője: Szabó Gyula (Magyar Telekom), az Asztaltársaság alapító tagja
09:35 – 10:15 Az európai és a magyar szponzorációs piac (kutatási eredmények prezentációja)
- Henri van der Aat, az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) alelnöke, köszöntője
- előadó: Sandra Greer, az SMS vezető kutatója
10:15 – 11:00 "Turning the World BLUE - The Chelsea & Samsung Partnership explained" (esettanulmány)
- Hadrian Franzjosef Baumann, a Samsung európai marketingigazgatója
11:10 – 11:30 A szponzorációs együttműködés sikerkritériumai
- Henri van der Aat, az ESA alelnöke, a Trefpunt ügyvezetője
11:30 – 12:00 A szponzoráció mint a magyar sport gazdasági fejlődésének katalizátora
- Dr. Schmitt Pál, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke
12:00 – 12:30 A Samsung és az Adidas szponzorációs együttműködése Magyarországon
- Dr. Facskó István, alelnök, Samsung Magyarország
- Császári Attila, marketing igazgató, Adidas Magyarország
12:40 – 13:10 Kerekasztal-beszélgetés: A szponzorfalak használatának tilalma
- Résztvevők: lsd. fenn + Tímár János (ORTT) + NSSz (egyeztetés alatt)
13:10 – 13:15 Zárszó: Szabó Gyula (Magyar Telekom), Asztaltársaság alapító tagja
A Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagjai (//www.szponzoral.hu)
Dr. Hoffmann Istvánné (Corvinus Egyetem)
Dr. Fazekas Ildikó (ÖRT)
KozákErika(Telekom)
Szabó Gyula (Telekom)
Kőszegi András (Marketing Szövetség, BrandTrend)
Csifári Tibor (SportAgency)
Cserpes Fábián (SportAgency)
Kassay Lili (Business Group)
Török András (Summa-Artium)
Arnold István (Summa-Artium)
(x)