Májusi, júniusi károk: már 30 ezernél több ügyfélnek fizetett a Groupama
A Groupama Garancia Biztosító már több mint 30.000 ügyfelet kártalanított a májusi és júniusi viharok és árvizek károsultjai közül és a júniusi károk rendezését is gyorsított ütemben végzi - olvasható a biztosító szerkesztőségünkhöz eljuttatott közéeményében.
A viharok és árvizek kapcsán kialakult katasztrófahelyzetben a Groupama Garancia Biztosító azonnal több rendkívüli intézkedést is bevezetett, hogy a biztosított károsultaknak mihamarabb segítséget nyújtson - írja a közlemény.
Ügyfelein mielőbb segítendő, a biztosító a különösen érintett területekről érkező kárbejelentések esetén meghatározott összegű előlegeket folyósít. A katasztrófa sújtotta területeken, a nagyobb összegű árvíz kárügyekben, a kárbejelentést követően azonnal 200.000 Ft előleget utal ki a társaság.
A május-júniusi bejelentések száma a Groupama Garancia Biztosítónál július elején meghaladja a 60 ezret, a bejelentett károk értéke pedig a 4,5 milliárd forintot. A rendkívüli intézkedéseknek köszönhetően az összes (májusi és júniusi) bejelentés több mint felét, a májusi károknak pedig több mint 80%-át már rendezni tudtuk - írják.
A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, a +36 1 467 3500 számon hívható TeleCenteren, faxon, illetve a társaság honlapján keresztül online, vagy emailben a karbejelentes@groupamagarancia.hu is megtehetőek.
Privátbankár