1p
A XXI. század olyan új kihívások elé állította a gazdaság szerepelőit, hogy a marketing is szükségszerűen megváltozott, új eszközöket vezetett be, és a régi eszközöket is új tartalommal töltötte meg és föl (x)
Újratölteni azt kell, ami kimerült. Kimerült volna a marketing? Ezt bizonyára senki nem gondolja. De a XXI. század olyan új kihívások elé állította a gazdaság szerepelőit, hogy a marketing is szükségszerűen megváltozott, új eszközöket vezetett be, és a régi eszközöket is új tartalommal töltötte meg és föl.

Paradigmaváltás egy ilyen fiatal szakterületen is? Igen, a XXI. század a marketing szakmában is sok új változást hozott. Ezek egy részéről még kevesen beszélnek, de most, a konferencián itt a lehetőség, hogy sokan és sokat beszéljenek ezekről az újdonságokról, és minden résztvevő feltöltekezhet új tudással, élményekkel és kapcsolatokkal.


A MMSZ, az idei, 20. jubileumi konferenciáján bemutatja:
•    mely régi eszközök töltődnek fel új tartalommal
•    milyen új eszközök jelennek meg napjainkban
•    melyek azok a területek, ahol a marketing a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt kap.

A 20. konferencia egyúttal ünnep is. Ünnep, amely lehetőség a számvetésre, de még nagyobb lehetőség annak bemutatására, hogy merre van tovább, milyen új utak és módszerek nyílnak a szakmában dolgozók számára. Ha ünnep, akkor ünnepelünk, és ünnepeltetjük magunkat. Ezt a célt szolgálja, hogy az MMSZ számára fontos személyektől üzeneteket kért, amelyet megoszthat a konferencia résztvevőivel.

A konferencia legfőbb célja: összehozni egy közös nagy találkozásra, beszélgetésre mindazokat, akiknek van mondanivalójuk és ötletük a XXI. századi marketinggel kapcsolatban. A legtöbbet kihozni a legnehezebb időkben!  Ez a feladatunk most és ebben ajánl segítséget tagjainak, barátainak és minden érdeklődőnek az idén 20 éves Magyar Marketing Szövetség.

A két nap alatt kilenc szekcióban beszélhetik meg a szakemberek a trendeket, a tapasztalataikat és vethetnek fel új ötleteket, megoldásokat. A két plenáris ülés átfogóbb előadásokra ad lehetőséget, ahol - többek között - sikeres magyar vállalkozások mutatják be saját sikereik marketing „titkát”. Az esti program a szórakozás mellett a szakmai kapcsolatok fejlesztésére, erősítésére is lehetőséget ad.

A jelen nehéz, és szinte naponta változó piaci környezetben még nagyobb szükség van a tudatos marketingre, mint korábban bármikor. Azonban azt sem felejthetjük el, hogy sokan még ma is úgy gondolják, hogy a marketing költség, amely ki tudja mikor és hogyan térül meg, és ahogyan nehézségeik támadnak, ebből a keretből faragnak le. Bízunk benne, és törekszünk rá, hogy ezt minél hangosabban mondjuk és bizonyítsuk: a marketing befektetés, amely biztosan megtérül. Tavaly megjelentetett könyvünk címével valljuk: Marketing nélkül nem megy!

Mindazoknak, akik nagyobb sikereket akarnak elérni cégükben és cégükkel, érdemes és szükséges megjelenni, részt venni ezen a szakmai konferencián.

További részletek és információ: www.marketingkonferencia.hu
marketing@marketing.hu
Bohnné Keleti Katalin  06-30-9224-326
Címkék: Cikkek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Cikkek Megújult a Privátbankár!!
Privátbankár.hu | 2011. november 15. 15:35
Kedves olvasóink az elmúlt héten már megújult oldalunk tesztverziójával találkozhattak, ami jelezte: a Privátbankár új útra lépett. A változás már a nyáron elkezdődött, azóta lépkedünk folyamatosan előre. Most egy nagyobb ugrás következett..
Cikkek További árfolyamok >>
Privátbankár.hu | 2011. november 9. 10:05
 
Cikkek Skandináviában sincs minden rendben
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 18:02
Folytatódik a dán lejtmenet jövőre is, a skandináv ország gazdasága tovább lassul, egyre nehézkesebb a hitelezés, és tovább csökkennek a lakásárak
Cikkek Papandreu lemondott a népszavazásról
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 16:21
A görög kormányfő elállt attól az ötletétől, hogy népszavazáson dőljön el, akarnak-e a görögök megszorításokat a nemzetközi mentőcsomagért cserébe. Ezzel visszatértünk a pár nappal ezelőtti állapotokhoz, amikor a piacok optimista hangulatban nyugtázták, hogy az európai tagállamok nagy nehezen megállapodtak a magánbefektetőkkel a görög adósság felének leírásáról.
Cikkek Papandreu nem mond le - még
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 14:05
Óriási meglepetésre kamatot vágott az Európai Központi Bank. 25 bázisponttal 1,25 százalékra csökkentették az irányadó rátát az eddig 1,5 százalékról. A piacok azonnal reagáltak. Közben egyre fogy a levegő a görög miniszterelnök körül, aki távozhat posztjáról. Ha Athén elköszön az eurótól, az első tagállam lehet, amely kilép az EU-ból
Cikkek A bankokat kérdezi a kormány, mi legyen a devizahitelesekkel
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:50
Újra tárgyalóasztalhoz ülnek a bankok a kormánnyal, az NGM várja a javaslatokat a szektor szereplőitől. Az már biztos, hogy feltőkésítik az MFB-t
Cikkek Sehol egy biztonságos magyar bank?
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 13:36
A Global Finance Magazin közzétette listáját az ötven legbiztonságosabb feltörekvő piaci bankról: sehol egy magyar bank, még a régiós összesítésben sem
Cikkek A mauríciuszi devizát a költségvetési tervek gyengítik
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 12:47
Harmadik napja gyengül a mauríciuszi rúpia a dollárral, és a fő devizákkal szemben. Az Indiai-óceán szigetországában a jövő évi költségvetés terveire várnak a befektetők. A várakozások szerint a port louis-i kormány olyan intézkedésekről dönt majd, amelyek gyengítik a devizát, ugyanis az elsősorban exportból élő gazdaságnak ez kifejezett érdeke. Érdekesség, hogy a helyi statisztikai hivatal nemrég főleg az európai válságra hivatkozva csökkentette az idei GDP előrejelzését 4,5-ről 4,1 százalékra. A mindössze 1,3 millió lakosú ország GDP-je a második Fekete-Afrikában köszönhetően az erős olaj, cukornád-kivitelnek, és a textiliparnak.   Privátbankár
Cikkek A kormány átvállalja Várpalota devizahitelét - a jó lobbi miatt
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:48
Várpalota polgármesterének lobbitevékenységét a kormány azzal ismeri el, hogy kifizeti a kistérség devizatartozását
Cikkek Kollektív szerződések: már most nyomást gyakorolnak a munkaadók
Privátbankár.hu | 2011. november 3. 11:21
A jövő évi költségcsökkentések jegyében több munkáltató nyomásgyakorlásba kezdett, jelezvén, hogy felbontanák a kollektív szerződéseket
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG