Paradigmaváltás egy ilyen fiatal szakterületen is? Igen, a XXI. század a marketing szakmában is sok új változást hozott. Ezek egy részéről még kevesen beszélnek, de most, a konferencián itt a lehetőség, hogy sokan és sokat beszéljenek ezekről az újdonságokról, és minden résztvevő feltöltekezhet új tudással, élményekkel és kapcsolatokkal.
A MMSZ, az idei, 20. jubileumi konferenciáján bemutatja:
• mely régi eszközök töltődnek fel új tartalommal
• milyen új eszközök jelennek meg napjainkban
• melyek azok a területek, ahol a marketing a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt kap.
A 20. konferencia egyúttal ünnep is. Ünnep, amely lehetőség a számvetésre, de még nagyobb lehetőség annak bemutatására, hogy merre van tovább, milyen új utak és módszerek nyílnak a szakmában dolgozók számára. Ha ünnep, akkor ünnepelünk, és ünnepeltetjük magunkat. Ezt a célt szolgálja, hogy az MMSZ számára fontos személyektől üzeneteket kért, amelyet megoszthat a konferencia résztvevőivel.
A konferencia legfőbb célja: összehozni egy közös nagy találkozásra, beszélgetésre mindazokat, akiknek van mondanivalójuk és ötletük a XXI. századi marketinggel kapcsolatban. A legtöbbet kihozni a legnehezebb időkben! Ez a feladatunk most és ebben ajánl segítséget tagjainak, barátainak és minden érdeklődőnek az idén 20 éves Magyar Marketing Szövetség.
A két nap alatt kilenc szekcióban beszélhetik meg a szakemberek a trendeket, a tapasztalataikat és vethetnek fel új ötleteket, megoldásokat. A két plenáris ülés átfogóbb előadásokra ad lehetőséget, ahol - többek között - sikeres magyar vállalkozások mutatják be saját sikereik marketing „titkát”. Az esti program a szórakozás mellett a szakmai kapcsolatok fejlesztésére, erősítésére is lehetőséget ad.
A jelen nehéz, és szinte naponta változó piaci környezetben még nagyobb szükség van a tudatos marketingre, mint korábban bármikor. Azonban azt sem felejthetjük el, hogy sokan még ma is úgy gondolják, hogy a marketing költség, amely ki tudja mikor és hogyan térül meg, és ahogyan nehézségeik támadnak, ebből a keretből faragnak le. Bízunk benne, és törekszünk rá, hogy ezt minél hangosabban mondjuk és bizonyítsuk: a marketing befektetés, amely biztosan megtérül. Tavaly megjelentetett könyvünk címével valljuk: Marketing nélkül nem megy!
Mindazoknak, akik nagyobb sikereket akarnak elérni cégükben és cégükkel, érdemes és szükséges megjelenni, részt venni ezen a szakmai konferencián.
További részletek és információ: www.marketingkonferencia.hu
marketing@marketing.hu
Bohnné Keleti Katalin 06-30-9224-326