Marketinges konferencia a fogyasztóról
A teljes marketingkommunikációs szakmának szóló szakkonferencia első napján a magyar fogyasztó általános megközelítésére vállalkoznak az előadók. A második napon három témát helyeznek a fókuszba: a pénzügyek világával, az élelmiszerágazattal és az egészség szektorral foglalkoznak.
A konferencia középpontjában a magyarországi fogyasztó lesz. Így foglalkoznak majd a fogyasztó élethelyzetével, gondolkodásával, érzéseivel, döntéseivel. A rendezvényen a fogyasztóvá válás témakörében előadást tart többek között Csernus Imre pszichiáter, Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet igazgatója.
A konferencia résztvevői keresik a választ arra is, hogy valamely termék vagy szolgáltatás részesedése egy adott szegmensben miért változik, és ennek milyen hatása lehet a piacra.
Szó lesz továbbá a divat és fogyasztás összefüggéseiről, a szingli háztartásokról, a pénzügyi megtakarításokról, fókuszba kerül a kommunikáció a fogyasztási helyzetekben, így például a gyógyszertárakban és az orvosi rendelőben. Az egyes szektorok fogyasztóit és fogyasztási szokásait összefoglaló előadás mutatja be.
A rendezvény további témái között megtalálható a design szerepe a fogyasztásban, az élelmiszerbiztonság, a fogyasztók pénzügyi kockázatvállalása, a márka és a fogyasztó viszonya, valamint a banki brandek új generációja.
Kevésbé bíznak a cégek, mint a fogyasztók (hanganyag)
MTI