Még nem tért vissza a németek bizalma
A decemberi mutató 4,4 pont volt, a novemberi 4,8 pont után. 2006. novemberre és decemberre 9,1-9,1 pont volt a fogyasztói hangulatmutató, tavaly januárra 8,5 pont.
A müncheni Ifo gazdaságkutató intézet üzleti bizalmi mutatója, hétezer német feldolgozóipari, építőipari, nagy- és kiskereskedelmi vállalat megkérdezése alapján, februárra 104,1 pontra javult a januári 103,4 pontról, közölték kedden az Ifo-nál.
A mutató 2006. decemberben, 108,7 ponton, 1991. február óta a legmagasabban volt. Azóta, hullámzón bár, de tavaly decemberig csökkent, 103,0 pontra, majd azóta kissé javult.
A mannheimi Európai Gazdaságkutató Központ (ZEW) hat hónapra előre tekintő németországi konjunktúra- és üzleti hangulatmutatója, mintegy háromszáz intézményi befektető és közgazdász véleménye alapján, februárra mínusz 39,5 pontra emelkedett a januári mínusz 41,6 pontról, amely 1993. február óta a legalacsonyabb volt. A mutató történelmi középértéke februárral együtt plusz 30,7 pont.
Padlón az amerikai hangulat
Az ingatlanadatokra irányul a figyelem
Rosszkedvű kereskedéssel érhet véget a hét
Borúlátásban most a Nyugat vezet
MTI