
A GM ezért kezdett agresszív fejlesztésbe a kis autók piacán, és ezért jelent meg a Chevrolet Volt elektromos járművel. Lutz elkerülhetetlennek látja, hogy a kocsik a jövőben elektromossá váljanak.
Hangsúlyozta, hogy a Chevrolet Volt nem hibrid autó, kizárólag elektromos meghajtású. Bár lesz benne egy másodlagos erőforrás, amely benzinnel, etanollal, dízellel, biodízellel vagy hidrogéncellákkal működik, de ez csak az akkumulátor feltöltését szolgálja.
A kocsi még nem piacképes, de ezen a nyáron tesztelik a prototípust egy új lithium-ion akkumulátorral. Lutz - mint mondja - nem áll be abba a kórusba, amelyik azt harsogja, hogy a kis autók átveszik a hatalmat a világon.
Főleg nem az Egyesült Államokban. Meggyőződése, hogy Amerikán nem fog eluralkodni a kisautó őrület, az emberek a jövőben is vásárolni fognak kisteherautókat és terepjárókat.
Véleménye szerint az olyan több száz lóerős sorozatgyártású autók iránti kereslet sem fog eltűnni, mint amilyen például a Chevrolet Corvette ZR1.
Mint fogalmazott, csak azért, mert az élelmiszerboltban bővül az organikus zöldségek kínálata, nem zárják be a húsrészleget.
Jövőre debütál az elemes Merci
Nincs mese: még a rocksztár is hibridre vált
Kicsi Smart vs. óriás Amerika: melyikük nyer?
MTI