A Chio-Wolf Magyarország Kft. nettó árbevétele 2006-ban meghaladta a 12 milliárd forintot, szemben az előző évi 11,5 milliárd forinttal - közölte a cég. A társaság 2007-ben további 10 százalékos árbevétel bővülést tervez, melyet vezető márkáiknál végrehajtott termékfejlesztésre és új termékek bevezetésére alapoz. A tervek szerint a cég export piacain is tovább kívánja erősíteni a hazai fejlesztésű, tésztájában ízesített sós pálcika pozícióját, illetve a nemzetközi összehasonlításban kiemelkedő minőségű kréker termékek értékesítését.
A cég, az AC Nielsen piackutató intézet adataira hivatkozva azt közölte, hogy a sós ropogtatnivalók 2006-ban 33,48 milliárd forintos magyarországi piacán, a Chio részesedése 30 százalék felett volt. Belföldön a Chio-Wolf Magyarország 63 cikket forgalmaz, ezek nagy része burgonyachips és puffasztott ropogtatnivaló, valamint lisztesáru, kisebb részben pattogatott kukorica és földimogyoró.
Tepertős chips, répás alma: bejönnek az új ízek
MTI