.jpg)
A közlemény szerint a Mol nem tudott a nevét jogosulatlanul felhasználó reklámkampányról és ahhoz semmilyen módon nem járult hozzá. Figyelemmel a reklám félrevezető tartalmú sugallatára, a Mol levélben juttatja el álláspontját az OMV-hez, kérve hirdetési gyakorlatának megváltoztatását, valamint az objektív tájékoztatás szempontjait szem előtt tartva a PSZÁF-hoz, a Versenyhivatalhoz és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul.
A Mol megítélése szerint a reklámkampány megtévesztő, mert szövegével és a Mol nevének említésével az sugallhatja, hogy a két cég között az egyesüléshez vezető szorosabb együttműködés van kialakulóban. A társaság leszögezi, hogy semmilyen – az egyesülést célzó – megállapodásról nem tárgyal az OMV-vel, és versenyjogi szempontból rendkívül aggályosnak tartja az OMV elképzelését. A Mol felkéri versenytársát, hogy a vállalat nevét ne szerepeltesse reklámjaiban, és haladéktalanul tegyen lépéseket a reklám megtévesztő jellegének megszüntetése érdekében.
Az OMV jelenlegi kommunikációs kampánya azon kívül, hogy jogi és etikai szempontból is aggályos, újabb példája versenytársunk önmagával folytatott dialógusának és kettős beszédének” – mondta Ferencz. I Szabolcs, a Mol-csoport kommunikációs igazgatója.
A Népszabadság szeptember 17-i számában jelent meg a hirdetés, amelyen egy lapon szerepel a kérdés: Ki kerülhet vezető szerepbe Közép- és Dél-Kelet Európában? Alatta pedig a válasz: Mol és OMV, együtt. Érdemes beszélnünk róla!
Az OMV-nek jót tett a Mol-ügy
Lex Mol: Brüsszel egyelőre nem blokkol
Az OMV kitart, ha kell évekig
Az OMV se lát, se hall: szerelmes a Mol-ba
Az OMV nem hátulról szeretné a közös gyereket
MTI