Arculatot váltott a Metro hírújság, amely ezentúl a lapcsoport
nemzetközi vonásait követi. A kiadó közleménye szerint "a globális napilap nemzetközi trendjeinek megfelelően" újult meg a lap: az egyes témákat színes headline vezeti be, a lap elején pedig hangsúlyosabbá váltak a - kék színnel jelölt - hírrovatok, amelyekben integrálták az eddigi Érdekességek rovatot; ebben "a nagyvilág érdekes, de nem legfontosabb eseményei" jelentek meg eddig. A
címoldalon ezentúl egy-két fontos hírt emel ki - az eddiginél nagyobb felületen - a lap, amelynek főszerkesztője, Izbéki Gábor egyebek mellett azzal magyarázta a váltást, hogy "a
mai fiatalok sokkal inkább vizuális szempontok alapján választanak médiumokat, így az utóbbi években a formának megnőtt a szerepe", márpedig kutatásaik szerint rengeteg olvasójuk van az ifjabb korosztályokból. A kiadó közlése szerint a szerkesztőség ezentúl még jobban kihasználja nemzetközi hátterét: egy-egy jelentősebb interjút és cikket minden Metro újság azonos napon közöl, a hír- és cikkcsere is erősödik a kiadások között.
Buszos versenytársat kapott a Metro