A sorban a Hansa Kontakt Kft., a Panrusgáz Gázkereskedelmi Zrt., az E.ON Földgáz Storage Zrt., az Atel Csepeli Vállalatcsoport, a British American Tobacco Magyarország Kft., a DÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft. és a Glencore Grain Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. követi az első hármat.
A nagyobb magyarországi cégek közül az OTP a 23. a Mol Nyrt. pedig a 24. helyen áll, az Audi a 25.
A Profiles International Hungary Kft. azért végezte el ezt a vizsgálatot, hogy megtudja, milyen tényezők határozzák meg a munkavállalók teljesítményét a szervezeten belül. Ennek kiszámításához több mint 200 gazdasági társaság pénzügyi adatait elemezték.
A legsikeresebben értékesítő 10 magyar vállalat a GVA Robertson Hungary Kft., Unicredit Bank Hungary Zrt., CIB Bank, MOL Földgázszállító Zrt., Gorzsai Mezőgazdasági Zrt., Bunge Növényolajipari Zrt., Calyon Hungary, Budapest Bank Nyrt., Ahico Első Amerikai-Magyar Biztosító Zrt., Mátrai Erőmű Zrt. lett.
A kutatócsoport ebben az esetben azt vizsgálta, hogy hogyan igazodnak a vásárlók igényeihez a termékek, szolgáltatások és megoldások. Értékelték a vásárlói hűség kialakításához szükséges források megteremtését, az értékesítési módszerek vásárlói szokásokhoz igazítását, az értékesítési célok és lehetőségek vásárlói szokásokhoz igazítását, illetve a piaci helyzethez igazodó idő- és tér kihasználást.
MTI