Mi a CSR diplomácia?
-középpontban a public affairs, média kapcsolatok, lobbizás
A nyári szünet után 2007. szeptember 19-én, szerdán a Gerbeaud-ban folytatjuk a népszerű CR Szerda - a közös nyelv klubeste sorozatot.
A cél továbbra is az elavult és hiányos ismeretek pótlása: sorra véve azokat a területeket, melyeket a Társadalmi felelősségvállalás érint egy vállalati civilnél.
Üzleti stratégia, felelős munkaadó és munkavállaló után az ősz első klubestjének témája: a különböző kapcsolatrendszerek kiépítése, működtetése, a public affairs, média kapcsolatok, lobbizás.
Mindez stílus, intelligencia kérdése?
Hol? Mikor? Mit? Hogyan?Public affairs, média kapcsolatok, a lobbizás titkai
- Személyes kapcsolat-érdekegyeztetés-stakeholder management
- Miért érdemes a kapcsolatokat előbb kiépíteni, mint amikor már krízis helyzet van?
- Kockázat csökkentés kapcsolati hálóval
- Módszerek és technikák, stílus
- Ki hogyan csinálja?
Meghívott vendégeink:
Bede Rita, a British American Tobacco Hungary kommunikációs igazgatója
Göllner András az Annax ügyvezető igazgatója
Kopiás Gábor, lobbiszakértő, a Magyar Lobbi Szövetség Alelnöke
Moderátorunk:
Dénes Gábor, a Menedzserek Országos Szövetségének titkára
Támogató: British American Tobacco Hungary
Együttműködő partner: a Menedzserek Országos Szövetsége
Szervező: Atlantis Press
További információ és regisztrálás itt: www.csrhungary.eu honlapon.
(x)