.jpg)
A társaság mindent megtesz a károk mielőbbi felmérése és a vihart szenvedett ügyfelek kártalanítása érdekében. Ehhez munkatársaikat átcsoportosították a leginkább kritikus területekre (Nagyszentjános, Dévaványa) illetve nagy arányban alkalmazzák a biztosítási piacon a Generali-Providencia által elsőként (1995-ben) bevezetett - és az ügyfelek körében nagyon pozitív visszhangra talált - telefonos kárrendezést.
"Már most látható, hogy legjobb szándékunk és a legnagyobb erőfeszítésünk ellenére is előfordulhat, hogy a biztosítási szerződésben foglalt maximális időn (5 munkanapon) belül nem sikerül valamennyi károsulttal felvenni a kapcsolatot, mivel országosan a szokásos napi kárbejelentés mennyiségének 4-5-szörösével kell megküzdeniük a kollégáknak, hasonlóképpen, mint a Tűzoltóság munkatársainak" mondta el Flachner Tamás, a társaság vagyonkárrendezési csoportvezetője.
"Normál körülmények között az ügyfelek a kár helyszínét (a közvetlen élet- és balesetveszély esetét leszámítva) csak a Biztosító beleegyezésével, a kárszakértő kiérkezése után változtathatnák meg. A rendkívüli helyzetre és a károk nagyságrendjére tekintettel Társaságunk a beérkező bejelentéseket célszerűen priorizálja és a súlyosabb, nagyobb mértékű károk felmérését kezdi meg először. Mindezzel egyidejűleg kérjük ügyfeleinket, hogy a vihar következményeinek, a közvetlen élet- és balesetveszély mielőbbi elhárítása, a kárenyhítés és a további károk megelőzése érdekében feltétlenül ne várják meg a kárszakértő jelentkezését, hanem a "jó gazda gondossága" elvet követve nyugodtan kezdjék meg a helyreállítást. Ha tehetik, a kár helyszínét fotózzák le, a sérült, cserélt épületszerkezeteket (cserép, bádog) őrizzék meg a biztosító jelentkezéséig. Nagyobb károsodás esetén ideiglenes fóliatakarással védjék az épületeket a további károsodástól, egyidejűleg bízzanak meg szakembert a helyreállítással, de mindenképpen kérjenek legalább tételes árajánlatot. Az ideiglenes helyreállítás költségét természetesen megtéríti a biztosító" - olvasható a Generali közleményében.
Sürgős esetben gyorsan intézkedik a Generali
Orkán: közel 3800 kárbejelentés az Allianznál
A házakat és az autókat sem kímélte a vihar
Bajnai a biztosítók segítségét kéri