.jpg)
A cégvezető elmondta, hogy Magyarországon 102 százalékon telített a mobilpiac. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek van mobiltelefonja, sőt, sokan két vagy több SIM kártyával is rendelkeznek. Ebben a helyzetben a jövőben a T-Mobile üzletpolitikájának központjában a mobilinternet-szolgáltatás fejlesztése áll. Már most számos akciót hirdettek a technológia terjesztése érdekében. A többi között, ennek is köszönhető, hogy 2007 első felében 56 százalékkal nőtt a T-Mobile mobilinternetes csomagokra előfizetők száma.
A T-Mobile 2006-os 280 milliárd forintnyi magyarországi árbevételének 15 százaléka származott mobilinternet-szolgáltatásból. A cégvezető felhívta a figyelmet arra, hogy Dél-Koreában például ez az arány már 25 százalékos, vagyis Magyarországon is dinamikus bővülésre számítanak.
Ugyanakkor a nagy sebességű mobil adatátvitel terjedésének legfőbb akadálya, hogy még kevés gyártó kínál olyan készülékeket, amelyek képesek ilyen sebességű letöltés közvetítésére - hangsúlyozta Winkler János. Kérdésre válaszolva hangsúlyozta: az a törekvésük, hogy a beszéd roaming díjak csökkenésével párhuzamosan, jelentősen csökkenjenek a mobilinternetes roaming díjak is.
A díjcsökkentés első ütemben a T-Mobile nemzetközi hálózatán belül valósítható meg, mert a roaming tarifák ügye hosszú egyeztetést igényel a külföldi partnerekkel - mondta Winkler János.
Ted, te szemét!
Drága Yahoo
Maradnak az e-pontok
MTI