Nagyon csípjük Szőke kapitányt
Az Origo, a TNS Média és a Magyar Reklámszövetség támogatásával létrejött "Reklámmustra 2007" versenyen TV szpot kategóriában mind a zsűri, mind a közönség a Laboratory Ideas UPC "Szőke kapitány" kampányát hozta ki győztesnek. Második helyen, közel azonos pontszámmal a Budapest Bank Lelkes Emeséje (szintén Laboratory Ideas), és a Publicis T-home "Kezdődik" kampánya végzett - olvasható a szervező mfor.hu szerksztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
Online kategóriában szintén ugyanazt tartotta a legjobbnak a közönség és a zsűri egyaránt, mégpedig a Carnation Fütyülős brandsiteját. Második helyen a zsűri és az olvasók közel azonos pontszámmal a szintén Carnation által készített Pannon Mobil Internetet, és a Kirowski T-Mobile Domino Friends online kampányát értékelték a legjobbnak.
A sajtóközlemény szerint a versenyre egyébként több mint 15 ezer szavazat érkezett. A közönségszavazatokat, és a szakmai zsűri pontszámait fele-fele arányban súlyozták.
Legyintenek a reklámra a kis cégek, pedig nem kéne
Mindent el kell mondani a hitelfelvevőnek
75 milliós bírság a Magyar Telekomnak
Bekövetkezett: az internet lenyomta a tévét