Az elithez Rómát, Amszterdamot, Londont, Berlint, Bécset és Budapestet rangsorolták a felkért szakemberek. A felmérés keretében többek között azt vizsgálták, hogy a "kulturális fővárosokban" milyen áron látogathatók a múzeumok. A legdrágábbnak Róma bizonyult, és Budapest esetében találták a legkedvezőbbnek a belépőjegyek árát.
A közelmúltban számos cikk jelent meg Magyarországról az olasz sajtóban. A szórakozóhelyeken, éttermekben, kávézókban és szállodákban megtalálható Name magazin például a címlapon közölt Budapestről készült fotót, a Panorama Travel nagyközönségi utazási magazin és a Donna Moderna női magazin pedig a magyar húsvéti szokásokat mutatta be.
A L" Espresso közéleti és gazdasági magazin a budapesti olasz szállodaberuházásokkal foglalkozott. A La Stampa országos napilap az úti tippek rovatban a budapesti cukrászdákon és kávéházakon keresztül mutatta be a magyar fővárost, a La Repubblica piacvezető országos napilap az Il venredi heti magazin mellékletében foglalkozik több oldalon Budapesttel, a Budapesti Tavaszi Fesztivál apropójából. A RAI1 közszolgálati televíziós csatorna Stella del Sud utazási magazinműsora pedig főműsoridőben, 30 percben mutatta be Budapestet.
A Magyar Turizmus Zrt. külföldre irányuló marketing- kommunikációjában Olaszország kiemelt helyen szerepel, tekintettel arra, hogy Magyarország negyedik legjelentősebb küldő piacáról van szó.
Indul a visszaszámlálás! Ki rendezi a foci EB-t? Képek
Budapest lekörözte Brüsszelt, Londont és Prágát is
Gyengén rajtolt a turisztikai szezon (hanganyag)
euractiv.hu