
A direktbiztosítás azért olcsóbb, mert a biztosítónak nem kell fenntartania országos fiókhálózatot, és az értékesítés is olcsóbb, amennyiben az ügyfél közvetlenül kerül internetes vagy telefonos kapcsolatba a biztosítóval. A Genertel partnerei lesznek a nagy on-line alkuszok - mondta Csikós Dániel.
Az MTI-nek a díjcsökkenés mértékéről érdeklődő kérdésére nem adott százalékos adatot Ilics László, mivel a Genertel szolgáltatásai között a Generali-Providencia díjaihoz képest lesz olcsóbb, azonos és drágább biztosítás is. Mint mondta, annak a csoportnak a megnyerése a cél, amely eddig kiesett a nagy biztosító ügyfélköréből. A Genertel jelenleg a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) tevékenységi engedélyére vár, amely várhatóan hamarosan megérkezik, így a november-decemberi kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kampányba már beszállhat az új társaság.
A cég a biztosítót váltók 10 százalékát kívánja megszerezni, ami legalább 50 ezer autóst jelent. A kgfb után jövő év elejétől a casco piacra lép be a Genertel, majd a lakás-, baleset-, és utasbiztosítás következik. A Generalinak van már direktbiztosítója Németországban Cosmos Direkt néven, és Olaszországban is Genertel néven. Ez utóbbi - a névazonosság ellenére - csak a "technológiát" adja a magyar biztosítónak, tulajdonosi kapcsolat nincs közöttük. Olaszországban az autó biztosítások 93 százalékát kötik direktbiztosítókon keresztül, Németországban ez az arány csak 35 százalék.
Új, kivételes befektetési lehetőség a Generalitól!
MTI