Orkán: közel 3800 kárbejelentés az Allianznál
A hétvégi vihar után ma is ezrével érkeztek a kárbejelentések. Az orkán erejű szél az épületek tetőszerkezetét tette tönkre, cserepeket dobott le, tűzfal, illetve kémények dőltek le. Rengeteg autó sérült rádőlő fáktól, lehullott cserepektől, kéményektől, tetőktől – eddig 80 kárbejelentés érkezett cascóra. Az első felmérések alapján lakossági vagyoni kár kb. 200 millió Ft, gépjárműveknél a becsült kárösszeg közel 32 millió forint. Ezen túlmenően az ipari területen eddig 50 millió forintnyi kárt jeleztek az ügyfelek.
Budapesten és Pest megyében 1400, Nyugat-Dunántúlon 440 db, Közép-Dunántúlon 530 db, Dél-Alföldön 475 db lakossági vagyoni kárbejelentés érkezett.
A károk felmérése és az adatok feldolgozása folyamatos. 24-órás Call Center vonalukon akár éjjel is bejelenthetik az ügyfelek a károkat. A telefonos kárrendezés, amivel kiváltható a helyszíni szakértői szemle a leggyorsabb megoldás. Ilyenkor a kárbejelentést, majd a kárszakértői telefonos egyeztetést követően ez esetben akár egy nap alatt folyósítható a kártérítés.
A társaság továbbra is várja a bejelentéseket telefonos ügyfélszolgálatán (06-40-421-421), a www.allianz.hu honlapon vagy személyesen az Allianz Hungária legközelebbi fiókjában.
A házakat és az autókat sem kímélte a vihar
Az Aegoné lett az Uniqa két lánya
Vihar után: 1290-en hívták az Allianzt