.jpg)
Az idei év sláger termékei az Auchanban a Play Station, a Lego és építőjátékok, az illatszercsomagok, illetve a díszcsomagolású italok voltak. Gillemot Katalin elmondta, hogy az ünnepek előtt az éves bevétel 20-30 százalékát realizálja a cég.
Kovalcsik Péter, a Gulliver Játék Nagykereskedés kereskedelmi igazgatója úgy nyilatkozott, hogy a idei karácsonykor a társasjátékok, a kirakós és kreatív játékok, valamint egy "tanulni képes játékbaba" voltak a legkeresettebb termékek. A Gulliver az éves forgalom 40 százalékát bonyolítja karácsonykor, a cég 6 százalékos forgalomnövekedést ért el az idén.
Szánthó Balázs, a Media Markt koncepció menedzsere elmondta, hogy decemberben a cég az átlagos forgalmának 3-szorosát éri el. Az idén a legkeresettebb termékek a navigációs berendezések, az LCD és plazma televíziók, az MP3 és MP4 lejátszók, valamint a játékszoftverek voltak.
Hardy Mihály, a Tesco kommunikációs igazgatója arról számolt be, hogy az idei karácsonyi szezonban minimálisan nőtt a forgalmuk. Ugyanakkor megfigyelhető volt, hogy a tavalyi szezontól eltérően november végén és december elején volt nagyobb a forgalom, míg ezüst- és aranyvasárnapon csökkent a kereslet. Hardy Mihály elmondta, hogy a cég saját márkás elektronikai cikkei iránt nagy volt az érdeklődés, úgy vélte, hogy az idén az emberek jobban megtervezték karácsonyi vásárlásaikat, mint tavaly.
Tényleg durva: majdnem minden fényfüzér veszélyes
Jobban bíznak a német fogyasztók a vártnál
Az "átkosra" emlékeztet a román vásárlódömping
MTI