Padlón a német fogyasztók
A decemberi mutató 4,3 pont volt, a novemberi 4,8 pont után. 2006. novemberre és decemberre 9,1-9,1 pont volt a fogyasztói hangulatmutató.
A müncheni Ifo gazdaságkutató intézet üzleti bizalmi mutatója, hétezer német feldolgozóipari, építőipari, nagy- és kiskereskedelmi vállalat megkérdezése alapján, januárra pontra csökkent a decemberi 103,0 pontról, közölték csütörtökön az Ifo-nál. Az elemzők 102,2 pontot vártak januárról.
A mutató 2006. december óta csökken, akkor - 108,7 ponton - 1991. február óta a legmagasabban volt.
Az új év visszahozta a németek optimizmusát
Németország ügyet sem vet a beteges Amerikára
A német adatok mozgatták a mutatókat (hanganyag)
A német gazdaság sikeréve az idei (hanganyag)
14 éves mélyponton a németek hangulata (hanganyag)
MTI