Stabilan felfelé ívelnek a reklámok árai Romániában
Tavaly az első tizenegy hónapban a román televíziókban 2,32 milliószor közvetítettek reklámot, ez 19 százalékkal több a 2006-os első tizenegy havinál.
A rádiókban 13 százalékkal kevesebb volt a reklám, és az újságokban is csökkent kissé a számuk. Ennek megfelelően a tévéhirdetések ára 25-45 százalék között emelkedett tavaly, a rádiók 20-30 százalékkal kértek és kaptak többet, mint 2006-ban, az újságokban a reklámtarifák 5-10 százalékkal emelkedtek, a kültéri reklámhordozók használatáért 5 százalékkal fizettek többet a hirdetők, idézte a szakmai összesítéseket szerdán a Rompres hírügynökség.
A tavalyi első tizenegy hónapban a Cosmote mobilszolgáltató fizette a legtöbbet reklámjaiért a tévéknek, a rádióknak és az újságoknak, áfával együtt 52,8 millió eurónak megfelelő összeget 22 392 megjelenésért, a második helyezett a Vodafone és az Orange mobilszolgáltató volt. A bankok közül az osztrák Erste Bankhoz tartozó BCR fizette a legtöbbet: áfástul 40,5 millió eurót 17 805 megjelenésért.
Összeesküvés-elmélet: elővették a magyarokat
Uniós csúcs: 96-féle adónem Romániában
MTI