A fémdobozos sör piaci részesedése 54-ről 57 százalékra nőtt tavaly, az üveges termékeké 44-ről 39 százalékra csökkent, a maradék négy százalék a műanyag palackok és az egyéb kiszerelések között oszlik meg.
| Az alkoholmentes sörökre változatlanul a összes bolti eladás 3-4 százaléka jutott. |
A kisebb üzletek közül a garázsdiszkont tudta 3 százalékos mutatóját 4 százalékosra növelni - olvasható a közleményben.
A kiszerelési szegmensek közül a boltokban legnépszerűbb a fél literes fémdobozos, amelyre az eladott sörmennyiség 56 százaléka jut, emelkedő tendenciával. További 36 százalékot visz el a fél literes üveges, amelynél csökkenést regisztrált a Nielsen.
Ha jók leszünk, ihatunk?
Carlsberg: Kelet- Európában vedelik szívesen
MTI
A sör kiskereskedelmi forgalma mennyiségben 6 százalékkal, értékben 10 százalékkal nőtt tavaly 2006-hoz képest - derül ki a Nielsen piackutató vállalat felméréséből.
Shavkat Mirzijujev vasárnap egy „Közép-ázsiai Közösség” felállítását javasolta.


