TakarékPont néven épül a legnagyobb bankhálózat
A TakarékBank elsődleges feladata a takarékszövetkezetek egységes piaci fellépésének megteremtése és versenypozíciójuk megőrzése. Ennek érdekében központi szereplőként létrehozta és koordinálja a takarékszövetkezetek minden eddiginél szorosabb együttműködési formáját, a TakarékPontot. A 14 takarékszövetkezet 143 fiókjában induló TakarékPont már a kezdeti időszakban is országos lefedettséget biztosít (a Dunántúlon a legnagyobb, Észak-Magyarországon a legkisebb jelenléttel), ráadásul a résztvevők száma várhatóan már a következő hónapokban jelentősen bővül.
Csicsáky Péter, a TakarékBank vezérigazgatója elmondta: „Az év végére a TakarékPont jelenlegi fiókszáma akár a duplájára is nőhet, két-három éven belül pedig szeretnénk elérni, hogy - a mintegy 1600 takarékszövetkezeti fiók felének csatlakozásával - ez legyen a legnagyobb hazai bankhálózat. A TakarékPont ugyanakkor egyfajta minőségi védjegy is: a csatlakozás feltétele, hogy az adott takarékszövetkezet a TakarékPont valamennyi termékét, megfelelő színvonalon legyen képes kínálni ügyfeleinek.”
A TakarékPont hatékonysága a résztvevő felek közötti feladatmegosztásban rejlik: miközben a helyi, a közvetlen értékesítéshez kapcsolódó tevékenységeket továbbra is az önálló takarékszövetkezetek végzik, a közös termékek fejlesztése és oktatása, a központi IT rendszer kialakítása, illetve az országos szintű marketingfeladatok ellátása a TakarékBank feladatává válik. Ily módon az egyes szereplők képesek a piac változásaira gyorsan, rugalmasan, egységes és versenyképes termékek kínálatával reagálni, miközben nem vész el a helyi viszonyok kiváló ismeretéből fakadó piaci előny sem.
A TakarékPont számos lakossági szolgáltatástípust kínál. TakarékClassic név alatt többféle számlacsomag, valamint – forint és devizaalapú - hiteltermék található. TakarékPlus név alatt különböző külső szolgáltatóknak a TakarékPont hálózatán keresztül kínált speciális termékeit – lakás-előtakarékosság, biztosítási- a közeli jövőben lízingkonstrukciók, stb. – találjuk, míg a különféle számla- és befektetési termékek a már tavaly bevezetett TakarékInvest szolgáltatáskörben érhetők el. Középtávon várhatóan vállalati termékek is felkerülnek majd a közös termékek palettájára.
A TakarékBank – a TakarékPont együttműködés kezdetét jelképes mérföldkőnek tekintve - közel húszéves működés után megújult arculattal jelenik meg. Az új arculat egyszerre jelképezi a bank modern, innovatív jellegét, ugyanakkor a takarékszövetkezeti együttműködés folyamatos elmélyítésére vonatkozó elkötelezettségét is.
A bank új logója jól kifejezi küldetését, a közös célok felé történő elmozdulást, amelynek hatása a sikeres együttműködésből származó szinergiában, a nagyobb eredményességben is megmutatkozik.
Bank-biztosítás a takarékszövetkezeteknél is
Nem került süllyesztőbe a banki javítócsomag
Befektetési ajánlat vidékieknek
MTI