Troli helyett pótlóbusz a Kálvin térnél
Somodi László elmondta, hogy a 68-as utóbuszokat "csuklósították", így hétfőtől mintegy 13, 17-18 méter hosszú csuklós autóbusz közlekedik a megszokott útvonalon. Hozzátette: a csuklósítás 60 százalékkal több férőhellyel jár, de a járat üzemeltetési költségei nem növekedtek, csupán az egyszeri átalakítás, illetve a megállók átépítése kerül 30 millió forintba.
A vezérigazgató-helyettes arról is beszélt, hogy a Fővám téren hétfőtől a 83-as trolibusz helyett egy ugyanilyen jelzésű trolibuszpótló-járat közlekedik, illetve egy új járatot is üzembe helyeznek 89-es jelzéssel, amely az Orczy tér és a Kálvin tér között jár majd előreláthatólag másfél évig.
A BKV járatsűrítést hajtott végre a 194-es, a 20-as, a 37-es, a 23-as és a 23-as gyors autóbuszjáratoknál.
A jövőbeni tervekről Somodi László elmondta, a közlekedési vállalat arra törekszik, hogy szeptember 1-re 90 százalék alá szorítsa a járatok kihasználtságát, amit átcsoportosítással szeretnének elérni, vagyis racionalizálnák a túlzsúfolt és az alig használt járataikat. A bliccelés visszaszorítása továbbra is kiemelt cél a vállalatnál - tette hozzá.
Fél évre lezárják a pesti alsó rakpart egy szakaszát
Megérkezett az utolsó Combino is - 4-5 ingyen érkezett
MTI