Czechmeister Mónika közlése szerint a szériagyártás előkészületei a végéhez közelednek.

Audi A3 Cabriolet kékben
Az év első 9 hónapjában kiemelkedő teljesítményt ért el a vállalat. Az Audi TT második generációs sportautóból háromszor annyit szereltek össze az első háromnegyed évben, mint a tavalyi év azonos időszakában. A TT Coupéból és a Roadsterből közel 46.240 készült. A második generációs TT sorozatgyártása 2006-ban indult, az idén viszont már magasabb napi darabszámban szerelték a sportkocsik zárt és nyitott tetejű változatát a piac igényei szerint. Ez magyarázza a 300 százalékos növekedést.

Vörösben
A motorgyártás terén is meghaladta a győri Audi az első háromnegyed évben a tavalyi hasonló időszak teljesítményét. A kft. több mint 1.468.000 motort gyártott, ez 1,8 százalékos növekedést jelent. 11 új motor, illetve motorvariáns gyártását kezdték meg 2007-ben, közülük kiemelkedő jelentőségű a Common Rail technikával rendelkező négyhengeres dízelmotor szériagyártásának megindítása, amelyhez 46 millió eurós beruházással teremtették meg a gyártás feltételeit.

Metálszürkében
Bővítették a szerszámgyárat is: az üzem gépparkjának kiépítésére 13 millió eurót fordítottak. Ez év augusztusában gördült le a 7 milliomodik négyhengeres benzinmotor a győri gyártósorról. A négyhengeres motorok gyártásával indult 13 évvel ezelőtt a termelés a győri Audi gyárban.
Ázsiában imádják az Audit
Amit nem gondolnánk: Szlovákia autónagyhatalom
Jönnek az új VW-modellek, összesen 12
MTI