Csípjük a fapadost - hagyjuk a kártyát
Szeretlek is, meg nem is - nagy pláza-körkép
A Kirakat.hu novemberi kutatásának eredményei szerint a magyarok elsősorban kozmetikai termékeket, ruházati cikket, könyvet, valamint gyermekjátékot terveztek vásárolni karácsonyra. Változás tehát a top termékek körében egyedül a sorrendben van, úgy tűnik ugyanis, a ruha lett a slágertermék az ünnepi ajándékozások alkalmával. Részletek...
Népszerű ajándéknak számítottak még a konyhai eszközök, a CD-k, DVD-k is, valamint az idei felmérés azt mutatja, hogy műszaki cikkek, fehérneműk is szép számmal kerültek a fa alá.
A karácsonyi vásárlók mindössze 5 százaléka tapasztalt valamilyen visszaélést az üzletekben, boltokban. A felmérés eredményei szerint ők elsősorban azt kifogásolták, hogy hibás volt a termékeken az ármegjelölés, vagy pontatlanul számolták az árakat, illetve, hogy lejárt szavatosságú/rossz minőségű élelmiszert. |
A felmérés szerint a felnőtt magyar lakosság 5 százaléka, azaz közel 400 ezer ember vásárolt karácsonykor valamilyen ajándékot interneten keresztül, és a vásárlók 86 százaléka pozitív tapasztalatokról számolt be ezzel kapcsolatban. A válaszadók a kedvező benyomások közül az áru időbeni megérkezését, a pontos tájékoztatást és a nyújtott árkedvezményt emelték ki.
A kutatás eredményei szerint egyébként a felnőtt magyar lakosok mindössze 3 százaléka vitte, illetve vitette vissza a karácsonyra átadott vagy kapott ajándékot az üzletbe, a többség elégedett volt a vásárolt termékekkel. Az elégedetlenséget a válaszadók szerint a nemtetszés mellett leginkább minőségi kifogások okozták. A problémát azonban kivétel nélkül minden esetben orvosolták: az ajándékokat kicserélték vagy az árát adták vissza - áll a közleményben.
Tíz éve nem vásároltak ilyen keveset az eurózónában
A világ legdrágább üzletei
Még mindig tuti a pláza-biznisz
Növekvő outletek
Jön az újabb gigapláza!
Nem tudták időben kitakarítani a plázát