Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: egyetlen szponzortól nem tudják előteremteni a pénzt, de néhány újabb, kisebb támogatóra még számítanak, jelenleg is több céggel tárgyalnak. A jegyeladások növelését szolgálta az a ma éjfélkor záruló akció, amelynek keretében kedvezményesen lehet megvásárolni a hetijegyeket - olvasható a Napi Gazdaságban.
A Sziget részletes programját jövő héten teszik közzé a szervezők, s onnantól kezdve napijegyeket is lehet elővételben venni. A fesztivál büdzséjének elsődleges fedezete eddig is a jegyértékesítés volt, a bevételek 70 százalékát ez a forrás adta, a szponzorálás aránya 25 százalék körül mozog, a maradék 5 százalék a kereskedelmi egységektől származó bevétel.
Május 10-ig a „hazamenős” jegyet 5000, az „ottalvósat” 7500 forinttal olcsóbban vehetik meg az érdeklődők. Az „ottalvós” hetijegyek ráadásul idén a „nulladik” napi LGT-koncertre is érvényesek. Holnaptól már a teljes áron (37.500 Ft „ottalvós”, 30.000 Ft „hazamenős”) válthatók a hetijegyek.
Nemzetközi összehasonlításban a Sziget még mindig rendkívül jó ár-érték arányt nyújt: a spanyol Benicassim 165 euróért, a dán Roskilde 200 euróért és Angliában a Glastonbury 215 euróért árulja a jegyeket - nem beszélve arról, hogy ezek mindössze 3-4 programnapos fesztiválok.
Sziget: a Pannon bontotta a kapcsolatot
Hegyalja nyolcadszor - metal, dnb és városi romák
Ötödével drágul a szigetelés (hanganyag)
Napi Gazdaság, sziget.hu